Charlie Hansson, yrityksen perustaja, joka valittiin vuonna 2009 ”vuoden yrittäjäksi” ja ”tulevaisuuden johtajaksi”, on määrätietoisesti rakentanut yritysbrändin, joka viestittää vastuunkantoa, innovatiivista, inspiroivaa ja hauskaa työympäristöä. Ei ihme, että alan fiksuimmat työntekijät haluavat Chasiin töihin. Tapasin Charlien talvella ja hän vitsaili että on aika helppo johtaa yritystä missä työskentelee alan parhaat tyypit, ja mihin yritykset melkein tappelevat että pääsisivät asiakkaiksi.
Kilpailu asiakkaista kotimarkkinoilla ja eteenkin vientimarkkinoilla on murhaavaa ja kovenee koko ajan. Hyvä tapa erottautua kilpailijoista on rakentaa brändi välittävästä yrityksestä. Kannattaa lähteä mukaan sponsoroimaan Kapua 2011 -projektia ja luoda uutta kilpailuetua.

- Johannes
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti